Ner mot botten, upp till toppen..

Kanske är det lite bättre! 

Jag tror inte kroppen kan producera mer tårar längre.. Den är helt tömd. T.om tömd på tankar tror jag. Så mkt funderingar, tankar och prioriteringar som hänt den sista veckan har nog inte ens hänt på sista åren. Hjärnan & kroppen har gått på högvarv, inte ens gjort ett bra samarbete... Slut som människa. Slut som artist.

Men det kan bara bli bättre.

Gömt mig. Försökt hitta ny energi.
Levt på kärlek till familjen.
Mitt allt. Mitt liv.

Det borde bli bättre.
Jag blottar så mkt i ord, i text, kanske dumt men någonstans måste jag få skriva av mig, prata, få ur mig alla tankar, det blir inte ens bra men det är skönt. Text & orden är dom enda som egentligen förstår, som lyssnar, som inte dömmer, som inte avbryter eller tycker något är dumt. Ett rent pappet som snart ska fyllas gör bra, det känns skönt. Det är bara rent, naket, nytt. Där tårar, tankar och funderingar ska trängas & få göra sitt. 

Jag önskade bara att ni förstod.
Att ni kunde låsas som det iallafall.

Mitt i allt så inser man vilka som verkligen betyder något, som verkligen vill en väl, som bryr sig till tusen!! 

Nu kan det bara bli bättre.
Det ska bli bättre.

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback