Gravid med nr 3..

Ja inte riktigt än men suget är stort! 

Har aldrig egentligen tänkt på hur många barn jag velat ha, har aldrig tänkt så, nånsin. För det första har jag nog tänkt att barn inte är en självklarhet. Många såna tankar flyttade in med försök att bli gravid första gången.. Att varje månad få ett negativt besked, gång på gång! Att bli ledsen, tänka om, försöka igen! Fy va jobbigt det var men till slut, efter ca 1 år, så flyttade hon in i magen. Älskade älskade mirakel! 

Ni kan tänka er att jag måååånga ggr under resans gång tänkte att "nej, vi kan inte få barn" o massor med andra tankar i den stilen. Även om jag visste att det kunde ta upp mot ett år efter avslut med P-piller, men ändå, vi ville ju att det skulle gå fort!!! Med sonen gick det nog på första försöket, hihi, inte alls planerat så tätt men oj så välkommet o mysigt! Jag älskar mina två små mirakel mer än livet, en kärlek som aldrig någonsin kan beskrivas i ord, det är mer än kärlek. Magiskt! 

Men som tidigare skrivit, så är bebis suget enormt! På sista tiden, det senare åren, har jag ändå en bild hur jag vill att vår familj ska se ut! Alltså, jag är stolt som en tupp över min två o jag vill mer än gärna ge dom ett syskon i framtiden, på sista tiden har jag drömt om att vi ska bli 5 i denna familj! Min fina familj! Min! 

O jag hoppas verkligen att jag någon gång i framtiden kommer få uppleva ett litet mirakel boendes i magen, igen, för det är det ju, mirakel. Jag hoppas få uppleva den underbara resan igen, i 9 månader!! Det vore så himla mysigt. 

Framtiden ser ljus o spännande ut!! 

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback