Myshelgen..

Haft en toppenhärlig helg.
Bästa på länge. 

I fredags firade vi världens bästa mamma på hennes fördelsdag, god mat, skratt, kärlek o en jättebra kväll rakt igenom.
Lördagen bjöd på jättemysigt o fint dop i Bålsta, supergod mat o mkt fina presenter till liten. Tack för att vi fick komma! 

Igår var vi över hos mamma o pappa o bara va, fika, pilla bil o hade mys. En riktigt bra helg med andra ord. Går för fort bara, som alltid när man har det bra. 

O idag börjar sista veckan på jobbet. Har sån klump i magen, jag vill inte sluta, jag vill inte byta! Jag hör hemma där, jag trivs ju nått så enormt jäkla bra. Alla mysiga man jobbar med. Åh. Känner mig bara så himla ledsen! 

Suck.

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback