Vad livet handlar om..

Älskade underbara barn..

Tänk va mkt ni förgyller mitt liv. 
Jag är så glad över att just jag fick äran att bli mamma, eran mamma. Vad vore jag annars? 
Tänk så mkt vi gått igenom, hur mkt vi ska upptäcka tillsammans. Hur vi har hela världen och framtiden precis framför våra fötter! 

Jag är så stolt över att få gå med er o uppleva allt det nya. Allt det spännande ni har att se fram emot. Åh. Jag blir så varm i hela kroppen. Hjärtat svämmar över av kärlek till er... Jag tror inte ni vet om det ens men för mig är ni allt.. 

I samma sekund ni kom, i samma sekund som ni tog ett första andetag o kom upp på mitt bröst. I samma sekund så förändrades hela vårt liv. Till det enormt mkt bättre. Till det liv vi alltid velat leva o ha. I samma sekund som ni kom så såg jag på er pappa att stoltheten har aldrig varit större.. Där stod min blivande man, min peppande man och grina, log, skratta, o där låg jag med exakt samma känslor. Med en bebis på bröstet. En familj. Komplett. Livet.

Där kom ni.
Ren kärlek. 
Inga konstigheter.
Inget tjafs. 
Ingenting.
Bara ren, äkta kärlek. 
Hälften han, hälften jag. 

Bara han o jag som nu blev 3 o senare 4.

Det är ni. Det är vad livet handlar om.
Alla gånger. O vi tvekar inte en enda sekund över det. Ni är vårt allt! 

Jag kommer alltid att älska er.
Jag kommer alltid att älska min F. 

Kärleken är enorm och går inte ens att beskriva eller förklara! Dagen man blir förälder, så kommer man förstå allt! 

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback