Lite av det senaste..

Doften av ett nystädat hem sprider sig i hela huset! Skulle behöva svabba rent alla köksluckor också men nej, det får bli en annan dag! 

Idag har vi haft en urmysig dag inne i stan. Vi har tittat på pappas traktor, spännande, vi har lekt runt i lekparken o vi åt lunch på Max innan vi for hem, en kanondag med det absolut bästa sällskapet man kan ha! ❤️ Åh vad jag njuter av lediga dagar tillsammans med mina älskade små. 

Jag är så glad över att just nu i livet inte jobba heltid o att vi ändå klarar oss bra! Visst är vissa månader tuffa o vi känner av att jag inte jobbar just heltid men ändå, vi klarar oss bra! O barnen slipper toklånga dagisdagar alla dar i veckan. Nu går dom snitt 20 dagar i veckan, alltså 3 dagar ungefär, o just det känns kanon för oss. Att få vara med o upptäcka världen med dom, det betyder så enormt mkt, för denna tid kommer ju aldrig mer tillbaka. ❤️ 

Annars rullar livet på! 
Nya jobbet känns väldigt bra, även om jag saknar det gamla väldigt mkt. Men jag har kommit in bra, en mysig grupp o bra våning! Så känns härligt. 

September är snart slut, vad hände!?
O hösten smyger sig på mer o mer, o vet ni? Jag njuter. Såå mysigt med tända ljus om kvällarna, soffhäng under härliga filtar, lite krispiga mornar. Fina färger på träden. Ja, hösten är bra mysig den å. Välkommen! 

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback