Gott nytt år..

En helt fantastiskt mysig nyårsafton! 

Jobbade mellan 14-20, hade en mysig kväll med alla gummor & gubbar, god mat & massor med gott under kvällen. Skyndade mig hem där min fina familj & bästa vännerna väntade. Åh så mys. Så mysigt att få välkomna ett nytt år med finaste människorna.

Vi åt gott, skrattade massor, prat om allt & inget & en sjujäkla mysigt & rolig kväll.. Barnen orkade med nästan hela kvällen, lilleman somna strax innan 00 & skrållan toksomnade direkt när alla åkt hem. Tar på krafterna! 

Så tack för att ni kom.
Att ni ville fira med oss.
Betyder så himla mkt, så mysigt & så kul kväll. ❤ Ni är så underbara.

Somnade gott vid 03 för att dö när kl pep 05.30. Seriöst? Ja. 7-16 på jobbet väntade. En sjukt seg i skallen dag, drack inte ens alkohol men kände mig ändå bakfull, eller nått. Men de gick.

Kvällens meny.
*Toastskagen. Hemmagjord skagenröra.
*Ungsbakad fläskfilé & potatisgratäng.
*Prinsesstårta/Ost o kex.

Måste jag ens påpeka hur mätt jag blev? Galet. Men fysjutton va gott. 

Tolvslaget.
Nyårspuss.
Fina vänner.
Raketer.
Sura tanter.
God mat.
Underbara barn.
Bästa sällskapet.

Välkommen du nya år.
Nya möjligheter, nya minnen.
Drömmar. Mål. Kan bara bli bättre.


Nyårsnaglar.


Fina blommar från fina vänner.
Även dom små söta lyktorna.

Kameran liksom glömdes bort, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback