Helgen..

Oj en sån helt underbart mysig helg!!

"Va redo kl 12" sa min man när vi vaknade i lördags. Jaha, tänkte jag. Sagt och gjort. Halv ett kom världens bästa föräldrar o jag undrade mest vad dom gjorde här. Jodå. Barnvakt och min man tog med mig till Västerås. Älskade.

Där vart det mys i mängder. 
God mat. Vi-tid. Lite shopping. 
Bara va. Strosa runt. Prat. Skratt.
Kärlek. Jag älskar dig enormt mycket.

En helt underbar lördag.
Vi var hemma strax efter 23, mätta. Vi hade köpt med oss lite gott & hyrt Fast and the furious 6, sjukt bra film.
Tack älskling för en fantastisk dag.

Igår var det dags igen för Mickelsmäss, strosa runt, shoppa lite och hade en väldigt trevlig dag tillsammans med familjen, mamma & pappa! Fika, mys och trevligt som alltid. 


Tänk vilken tur jag har! 
Tur att jag har så många fina människor i min närhet. Som alltid finns. Som alltid ställer upp. Som alltid bryr sig! 
Jag älskar er så. 

Tack för bästa helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback