Allt..

En jobbig dag. Mest för mig..

Jag känner mig ledsen & irriterad. På vad vet jag egentligen inte men nått känns konstigt.. Idag har liksom bägaren runnit över. Allt liksom släppte i samband med tårarna för lämning.

Jag är less
på folk som inte kan hålla de dom lovar. på skeva prioriteringar.
på folk som tycker min tid är oviktigt.
på folk som inte kan hålla tider.
på att få vänta.
störiga svar. Eller inga svar alls.
på hämnd, "kan du, så kan jag".
på frågan "hur mår du?" när man ändå inte är intresserad av svaret...

Varför ska vissa saker vara så jävla svårt? Varför kan folk inte bara vara, varför ska allt va så krussidulligt o jobbigt jämt? Nej, jag förstår inte..

Nu. Så.
Känns en aning bättre. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback