Dags igen..

Ja. 
Skratta eller gråta? Hua.
Sen i måndags har vi legat hemma i feber, frossa, halsont från hel... & inatt slog öronvärken till, fyfan säger jag bara men jag är glad över att det drabbar mig & inte mina små. Men fy så ont det gör. 

Vaken sen 04 & så fort jag rör mig så gör det mer ont. Har ju haft så mkt öroninflammationer som liten men det var länge sen sist men hu, aj, fy! 

Övriga medlemmar i familjen mår nu bättre, men inte helt 100. Jag orkar ingenting & energin är helt väck. Självklart kunde inte VC ta emot oss idag (som vanligt) så får glatt vänta till kl slår 17 ikväll. Men seriöst? Jag kommer dö! Fy. Vi har alltid blivit bra mottagna på Närakuten, så hoppas på det ikväll med, för såhär kan jag inte må längre. Sämst.

Nu blir det mys i soffan med mina skruttisar, eller med en av dom. Lillplutt sover så gott så. Jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback