Ett vitt hem..

Man kan säga att vitt är den röda tråden hemma hos oss! Jag älskar vitt, det är fint, snyggt, ljust och fräscht. Jag älskar den där lite gamla-möter-nytt, shabby stilen och det stilrena. Vitt möter silver, guld och lite ännu mera vitt. 

Vi har lite projekt som ska genomföras, möbler ska målas om, möbler ska till och möbler ska kläs om. Det ska bli så kul och jag hoppas verkligen vi får det till som vi har tänkt. Nästan så jag blir pirrig bara jag tänker på det hihi. Men jag ser fram emot alla små & stora projekt & planer det finns för detta hem. Kuuuuul. Nu vill jag köpa färg, ha tid och sen börja. Åh. Det kliar i fingrarna.

Fick tag på dessa böcker idag!
Halleluja moment. Älskar't.

Ja, för lite tid och för mkt idéer.
Men oj så kul.

❤  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback