..

Hm! 
Trött som ett as. 
Tankarna som bara blir som gröt.
Kaos. Svårt. Upponer.

Vilka är ärliga? 
Vilka är nära? På riktigt? 

Hålla hårt i dom som betyder något, som bryr sig till tusen, som visar det. Som verkligen vill väl. Har haft allt för många i mitt liv som sugit ur energin, som snott tid, glädje & dagar. Sånt orkar jag inte mer av, det är livet för kort för. Jag orkar inte låtsas eller försöka när ingen annan gör't. Vissa dagar är värre än andra & ett hur-mår-du-sms fick allt att rinna över. Tårar, glädje, värme, lycka. Att ett litet sms kan betyda så mycket. Knäppt. Men sant! 

Jag är för gammal för energitjuvar.
För gammal för tjafs & skit om, ja, vad? 
Vill ha bra människor i min närhet som accepterar mig för den jag är, som gläds åt mig när det går bra . Som uppskattar min familj & som kan umgås utan massa krav.. Kan ni inte det så behöver jag inte er i mitt liv heller. Har haft tidskrävande & jobbiga relationer med vänner & sånt behöver jag verkligen inte alls. Aldrig.

Baaaah. Orkar inte.
Idag skulle jag behöva många hur-mår-du-sms....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback