Mina hjärtan..

Älskade barn!
Mina fina ongar ❤

Lilleman växer och står i, går, springer, "pratar" och röjer som aldrig förr. Han lär sig mycket varje dag och upptäcker världen mer och mer.

•Han kan låta som en indian.
•Vinkar hejdå.
•Går väldigt fooort.
•Bubblar massor med prat.
•Håller flaskan själv & dricker.
•Envis med ett väldigt humör.
•Nyfiken på livet och är inte rädd.
•Social, glad och busig.
Och mer därtill, listan kan göras lång.

Sagabus blir större & större för varje dag.
Går för fort just nu. Fina lilla skrota.

•Pratar massor & gör sig förstådd mer och mer för varje dag.
•Artig liten dam. Säger alltid tack.
•Har en kram-period just nu. Mys.
•Hjälpsam, glad, social och framåt.
•Tar för sig av & i livet.
•Tar hand om lillebror och går inte utan honom. ❤

Som sagt, listorna kan göras enorma och jag har en bok här till båda två där jag skriver upp vad dom gör, när o hur, kul att läsa och se, kul att ge böckerna till dom senare i livet.

Mina fina älskade små.
Vad vore vi utan er? Ni är vårt allt.

Vi älskar er, enormt mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback