Att trivas..

Saga verkligen älskar sitt nya rum.

Lillskrotan.
Hon boade in sig direkt och leker med alla leksaker högt & lågt. Jag blir så varm i hjärtat när jag ser hur bra hon trivs med nya hemmet och nya rummet. Finaste älskade ongen min. ❤

Det är så skönt att äntligen fått flytta. Slippa trånga lägenheten som bara gjorde en deppig, irriterad och arg!

Äntligen kan man gå undan en stund, inte känna sig påpassad hela tiden. Ha rum att gå in i, stänga och få vara. Att ha en egen "tvättstuga" så man kan hänga undan all tvätt och slippa se den och slippa fukten. Så skönt!! Ett kök man kan vara båda två i utan att krocka.

Åh, allt är så mycket bättre här ute.
Jag trivs redan massor och det märks att Saga älskar det. Åh. Så nöjd!!!!!

Mysigt. Allt känns verkligen kanon nu.

Puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback