Mitt hjärta..

Igår så började dagen med en missnöjd liten kille med enorma tårar! Han såg ut som en liten prickigkorv på kroppen och såg mest hängig och sjuk ut.

In till Uppsala fick det bli.
Närakuten med andra ord.

4 timmar senare, efter läkarbesök, tårar, gäspningar så hade vi en ganska så trött men glad kille ändå. Läkaren konstaterade nässelutslag och en kraftig öroninflammation på höger öra! Men älskade lille prinsen, fy, jag lider så med dig så jag vet hur värken känns, hur ont det gör och hur jobbigt det är, önskar att jag kunde ta smärtan. Så nu har vi fått en medicinkur på 5 dagar som ska ätas, hoppas verkligen det försvinner och om 6 veckor ska vi på återbesök för att kolla så det försvunnit.

Vi har en piggare pojk hemma så jag hoppas medicinen givit nånting. Så nu får det vara nog med baciller hemma hos oss. Sådeså. Tack!!

Älskade lilla hjärtat.
Du är så duktig. Vi älskar dig.
Tack till mamma & pappa som tog vår sessa under timmarna vi var till Uppsala. Ni är guld värda.

❤ Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback