På tok för fort..

Vart ska jag börja?

En ledsen dag.
Jag får panik över att dagarna går så fort, dagarna går ihop i varandra. Tidiga morgnar & sena kvällar. Trött. Sömnbrist. Familje-tid-brist. Dagarna går. Veckorna går. Jösses, det är snart 2014! Vart har alla år tagit vägen? 

Vi fick nyss skrållan, hon är 3 år nu.
Vi fick nyss lilleman, han fyller 2. 
Men. Vart tog dom åren vägen?

Allt går för fört & jag får panik! Seriöst.
Jag blir ledsen. Hinner inte njuta. Dygnet har för få timmar. Man längtar till dagar & sen är dom över. Man ser fram emot saker, planerar & fixar, sen är det bara slut....

Det går på tok för fort & jag hänger inte med, jag vill inte hänga med. Sakta ner.
Jag vill njuta av tiden här & nu. Åh.

Fy va det känns jobbigt. Stressad.
Klump i magen. Man blir inte direkt yngre. Ålderskris? Nej fy va jobbigt det känns just nu. Samtidigt så älskar jag livet jag lever, jag älskar ju min familj, mina underbara nära & kära. Har ett jobb jag trivs med & allt känns bra men det är bara tiden som går på tok för fort.

Galet jobbigt är det.
Det värsta är att jag inte kan göra ett skit åt det heller.. Suck. Blä. Tvi. 

Hmm.
Ser fram emot julafton nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback