Helgen..

En kanonmysig helg har vi haft!
Mamma, pappa & mormor kom över i lördags med massor av kassar, grejer & pryttlar. Barnvakt stod på deras agenda. Dom skulle laga mat, baka & mysa. Finaste människor. ❤ 

Vi tog bilen & puttra till Västerås. 

Kika färg till vårt projekt här hemma & sen presenter & julklappar till barnen.. Fikade, strosa runt & åt god mat! En jättemysig kväll med världens bästa man, en perfekt lördag! Och med tusenlappar fattigare så har vi nu köpt det mesta av alla presenter & klappar, känns så skönt att nästan vara klara! Förra året klickade vi hem allt men iår, ja , vi är ute i god tid. Skönt. Kvällen avslutades med ostbricka räkor & en kanonbra film. Underbara lördag!!

Tack. Jag älskar er.

I söndags var det jobb & mys, nämligen 1a adventmys, vi dukade upp glögg, kaffe, lussekissar, kakor och godis, till det första ljuset. Det vart så uppskattat av alla. När jag kom hem så fortsatte vi myset hemma, 1a ljuset, barnen öppnade luckan på deras kalender & god mat serverades. Mys till tusen & mysfaktorn var enorm.

En helt perfekt, mysig & underbar helg! 

Lugnet fortsätter. Vabbade igår med en sjuk liten kille som inte har annat än bus i benen idag. Så imorn blir det en kort dag på dagis & sen upp till min mormor en stund. I övrigt så är det mest jobb som väntar veckorna framöver...

Annars räknar vi ner dagarna till jul!

Årets stake! 


Barnens kalendrar. :) 

Min fina nya "ljusstake".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback