Så stora..

Mina älskade småtussar..

Igår var en stor dag för hela familjen. Förväntansfulla, glada, lite tårar (för mamman i familjen) men mest kul. Igår börjar mina småfisar på dagis. Alltså kan ni förstå!??!??!? Dagis!

Det är galet. Tiden går för fort.
Men. Saga stortrivs. Hon älskar att leka, röja, baka trolldeg, leka med alla möjliga leksaker, titta på andra barn. Hon vill inte ens gå hem. Bra betyg med andra ord. Hon behöver det här, kompisar, lek & bus!! Lucas är mer reserverad, är lite fundersam, kikar runt & är lite lugnare. Men när det väl lossnar så är det bara bus som gäller. Älskade ongar ❤

Finaste små. Men det känns i mammahjärtat. Det är tungt men ändå kul & spännande för mig med, men oj, nej jobbigt är det. På fredag ska jag lämna & sen gå iväg en stund. Oj oj. Vem kommer grina mest? Nej då, det kommer gå bra, det blir det. Måste bli..

Finaste små.
Vart tog tiden vägen?

Ni är mitt allt.

Jag älskar er så hjärtat spricker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback