Helgens..

Varför hamna bilderna fel i förra inlägget dååååå? Väldigt irriterande. Men men.

Helgen som var avslutades med blandade känslor. En tung & jobbig helg men samtidigt mysigt och väldigt rolig.

Natten mot fredag så åkte Lucas på feber. Missnöjd, ledsen, varm som en kamin, ont, ont, ont. Min fina kille. Som han grina & skrek och jag kunde inte göra mer än att finnas, trösta, sjunga, svalka, mata. Men det gör så ont i hjärtat när jag inte vet vart smärtan sitter, eller varför tårarna egentligen rinner. Han åt dåligt & sov mest. Vart ju bättre under helgen som tur va & idag är han frisk & kry igen :)

I lördags var jag med mamma & pappa till Sthlm. Pappa skulle springa halvmaran (2mil & ?? km) & det gick bra för honom. Så duktig. Vi stod & hejja och mellan varven så shoppa vi lite, fika och hann med en halvgod lunch. En kanonmysig dag med världens bästa föräldrar! I mål kom han efter ca 2 timmar, byta om & sen leta matställe.

Vi hamna till slut på en okejbra restaurang på Östermalm! Åt gott, prata om dan, skratta & hade det bara bra!!
Tack för en toppenlördag <3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback