Dagens..

Härlig dag!

Långpromenad, underbart skönt väder, vart det helt plötsligt sommar igen? Hm, nu får vädret bestämma sig, hålla på såhär är ju bara töntigt! Sommar, tack.

Var in på Åhléns en vända & testa lite träningskläder, dom hade 20% på alla kläder från deras egna märke, hittade massa fina, bla en sporttopp & en jacka, väntar lite då vi ska till Sthlm om två veckor, hoppas hitta nått bra då, men är bra sugen att köpa det jag hittade idag. Hem fick iallafall ett par byxor & en vattenflaska följa med, för endast 150:-!

Det roligaste med att testa kläderna är att jag har gått ner 1 strl, det peppar mig ännu mera, herrejävlar så kul!!! :) Kände mig så bra när jag stod där i provhytten & såg att min "vanliga" strl va på tok för stor. Guld. PeppPeppPepp!!!

Har även fixat ett regnskydd till vagnen, äntligen, så nu finns inga ursäkter!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback