Minus på vågen..

Många, eller många men några, undrar hur det går med viktresan! Eftersom många av mina vänner/bekanta läser bloggen så skriver jag här istället :) Jag måste säga att det går ganska så bra!!

Väger oss varje måndag!

Måttbandet har Saga gömt nånstans så kan inte mäta magen längre, hehe! Men i måndags så visade vågen minus 300 gram, segt, MEN så länge det går neråt så måste jag ju vara nöjd! Vissa måndagar har jag stått still, då är det inte kul och man vill lägga ner allt på engång, men så kämpar man på & tänker på dom där byxorna, tröjan eller jackan som jag vill kunna ha, då går det lite lättare & det ger mig motivation!!

Promenader fortsätter vi med varje dag och minst 1 timme!! Så skönt, skönt att ha kommit in i det, att man känner sig fet & tjock om man inte kommer ut, haha trodde aldrig det skulle komma från mig! Men men! Skönt är det..

Total viktnedgång sen 9 juli-12 är 13kg!
Jag är så nöjd men mycket vill ha mer.
Mitt mål var 15 detta år och det kommer jag klara, utan tvekan. Min totala viktnedgång, som jag bestämde innan vi började med LCHF är -30kg till nästa sommar och det vet jag att jag kommer klara! Det SKA jag klara, finns ingen annan väg, det är bara att kämpa på. Stenhårt. Ja jäklar!

Nu kör vi!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback