Helgen..

Dagens promenad vart ca 1.30 timme.
Härligt höstväder, liiite kallt men skönt.
Hem, lunch, storstäda, tvätta & allt det där roliga som hör till men nu har vi ett fint, rent & fräscht hem, då trivs jag som mest!! Nytt & rent i sängen, underbart!

Dom små sover, jag har precis dejtat duschen & nu kryper jag ner under filten med världens bästa man!! <3
Fredagsmys när det är som bäst.

Imorn blir det fix, lämna barn, träna.
Dona, baka(?) sen kommer mina bästa hit och vi ska fira 25årsdagen. Ut & äta, bra musik, alkohol, kul och mys! Jag ser fram emot lördagskvällen så enormt.

Puss på er alla läsare.
Krama om era nära & kära lite extra.
Va glad för livet ni lever, ni gör det bäst.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback