Fina höstdag..

Det har hänt så mkt på sista tiden så jag vet inte vart jag ska börja.. Och det som hänt är bara positiva saker & det kommer ni får veta snart :) Kul är det!

Idag har det varit en kanondag!
Tänkte mest på vädret, så himla skönt och underbart, idag har jag mått så bra. Friskt, kallt, härligt, älskade höst..

En sväng ner på HM, kika kläder till Lucas, på fredag ska han fotograferas, min stora kille blir redan (2/9) 6 månader så vi ska alltså fota 6 månaders korten, spännande och sen igen vid 1-årsdagen, mysigt.
Jag ser fram emot det mest och jag hoppas både Lucas & Saga är på bra humör på fredag, då jag hoppas på fina syskonkort också :)

Så ut kom vi med ett par vinterskor till Saga & sen två fina bodysar till lillfis.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback