"Det är ju lördag"

Haft en helt fantastisk helg!!
Igår var mina fina här & firade min 25årsdag!

Helt underbart mysigt.
God mat, vi vart bjudna på Sarajevo, 3-rätters med dricka, måste jag säga att jag typ rullade hem? Så gott..
Fina blommor och presenter.

Vidare hem för mer trevligheter.
Alkohol, dator som inte vill.
Paj, prat och massor med skratt.
7 st för att fixa musik & Spotify.

En helt underbar kväll som gick på tok för snabbt, men det är ju ett tecken på att det va kul. Hoppas på repris snart.
Ont i magen av allt skratt, mätt som en plätt, rund under fötterna så släckte vi lampan för dagen kl 04.30 imorse!!!
Underbart!!

Sovmorgon till ca 10,30, så skönt!
Upp, städa, fixa, dona.
Illamåendet var inte & leka med inatt, fyhelvete vad jag mådde piss haha men jag antar att jag mår som förtjänat.

Vid 13 tiden kom bästa Kim, Lena & Jerry, fick fina presenter, tack snälla. Fika gott och hade en supertrevlig em med massa gott. Tack för att ni kom!

Tack till alla som har firat mig denna helg, det betyder så grymt mkt för mig. Tack för fina presenter, kort och annat som gjort det minnesvärt till 1000.

Jag ÄLSKAR er allihopa!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback