10 snabba du inte visste..

1. Jag är absolut ingen telefon-människa. Alltså, jag smsar hellre än att ringa!! Varför vet jag inte. Tycker det är jättejobbigt att ringa olika "ärenden".

2. Jag är löjligt höjdrädd och vart det efter en tur i fritt fall på Grönan.

3. Jag är fruktansvärt envis, något jag ibland kan skämmas för och något jag ibland är glad för.

4. En Valborg för en massa år sen vart jag & ett x "portade" från att komma tillbaka till staden vi firade i. Vi fick åka polisbil från platsen & fick tydliga instruktioner om vad som skulle hända om vi kom tillbaka.. Varför? Jodu ;)

5. Fyran är det ingen som vet om.
Jag skäms fortfarande. Men fulla var vi och det var ju kul så länge det vara!!

6. Jag tyckte det va tufft att skolka när jag gick i 9an & gjorde det varje dag! Min lärare vart lika arg & tokig varje gång det hände! Kul var det, tills jag inte var välkommen på hans lektioner mer.

7. Jag har kört 180 på 30 väg & ångrar mig än idag. IDIOTISKT, vad hade hänt om jag hade blivit stoppad? Tur hade vi.

8. Jag har en 100-saker-du-måste-göra-innan-du-dör-lista, den skrev jag när jag var 10 år, alltså inga direkt jobbiga utmaningar, hehe!
"Skaffa ditt 1a barn innan 23" Har nu två barn innan 25.
"Gift dig innan 30" Blev fru när jag var 23!

9. Vart akut kissnödig på fyllan en gång. Sätter mig i buskarna, tror jag, någon klappar mig på axeln. Vem? Johodå... Farbror blå.

10. Den här listan va svår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback