Men kära nån..

Men snälla rara anonyma läsare, självklart så ställer vi inte in Sagas säng i hennes nya rum när vi flyttar & tror hon kommer stortrivas direkt, va tror du liksom? Självklart tar vi "bytet" i hennes egen takt o ser vi att det inte funkar just nu, ja då finns vårt sovrum alltid öppet. Herregud, det finns alltså människor som måste lägga sig i allt!!

Vi tänkte att vi skulle testa, att hon ska få ett eget rum, ett eget krypin, en ny säng och annat mys, självklart får hon bestämma hur hon vill ha det, just nu! Och självklart ska Lucas också få ett rum men inte än. Är våra val om sovrum eller inte sovrum verkligen något att hetsa upp sig för? Att lägga sig i? Jag förstår mig verkligen inte på vissa av er.

Suck.
Min blogg, mina tankar, mina ord.
Du behöver inte komma hit.

<3


Kommentarer
Lynn

haha visst är det härligt med folk som kan och vet bäst ;) Vad roligt att ni ska flytta, den lilla detaljen har jag missat, (inte varit inne på ett tag) Vart bär det av? Kram

2012-11-26 @ 13:48:47 | http://wisewords.blogg.se
Anonym

Visst är det underbart?? & speciellt underbart att andra vet vad som är bäst för MINA barn.. Det är ju ganska kul. Suck! Ska inte ens behöva försvara men jag blir så irriterad!!!!!! Hur mår du? :) Ut på "landet" ca 10 min från stan,blir kvar i Enköping :) Kramar

2012-11-26 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback