Nytt i väsksamlingen..

Ja, måste bara avreagera mig lite, det är så typiskt bara!! Jag bloggade ju om den söta väskan tidigare i veckan, den jag skulle få köpa om provet gick bra!
Nu gick det väldigt bra provet så jag sprang in på Åhléns igår och köpte den, åh så nöjd... Tills jag kom hem "/

Ska kika på den och lägga i alla mina grejer i den, till min stora besvikelse så funkar inte blixtlåset och sånt brukar jag ALLTID titta i affären, varför gjorde jag inte det igår?? Så besviken bara men ner imorn och byta.. Men det händer fan alltid mig, att nya saker är trasiga, inte funkar eller liknande. Men men det går ju att fixa så får väl va glad för det men ändå, nu köpte jag den enbart för att gratta mig själv haha och så blir det såhär!! "/

Ett helt inlägg om en väska, gräjt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback