Njuter av egentid..

En härlig kväll.
Mina sömntutor sover för fullt, älskade underbara lilla familj, så lycklig jag är med er!!!!!
Själv har jag unnat mig lite egentid, det vart ett långt skönt skumbad, härligt, nylackade naglar och en ansiktsmask, läst lite tidningar och bara haft det gott.

Så nu sitter jag här och kikar runt lite medans jag mumsar på massor av god frukt.
Kan inte bli så mkt bättre :)

Och helgen ser jag fram emot massor, på lördag ska vi till mamma & pappa på middag, mysigt som alltid och på söndag ska vi till Barkaby och Kista, det blir Ikea och sen lite shopping och mat i Kista galleria, måste hitta mig ett par snygga typ träningsbyxor och leggings. Så jag hoppas jag kommer hem med det också och sen måste vi köpa en vårmössa till bus och lite kläder till skrutt i magen. Åhm jag längtar ihjäl mig!!

Hoppas ni alla har en fin kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback