Min dröm..

Jag är så lycklig just nu.
Det mesta ligger i fas och jag trivs med det, våren är på gång och det rullar på som jag vill att det ska göra! Världens bästa dotter och man har jag och snart blir familjen komplett med en liten till.

Jag har allt jag drömt om just nu, det går bra och jag trivs i mig själv och därför trivs jag med allt runtomkring.

Jag har det livet jag vill leva, vissa saker kanske man vill ändra men jag trivs med mina val och ångrar absolut ingenting och det känns stort och bra, vi är en bit på väg! Jag jobbar med mig själv hela tiden och det går framåt!! :)

Även vi, man o fru, jobbar hela tiden på oss, vi har valt att inte ta varandra för givet, vi har lärt oss att prata med varandra på en helt ny nivå, utan massa tjafs och det känns så skönt!! Vi har verkligen växt och vi fortsätter att växa. Det känns bara underbart allting!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback