18 månader..

Idag var det dags för 18 månaders kollen för Saga på BVC.
Spruta & lite utvecklingsprat och det gick så bra, hade inte väntat mig nått annat heller, min fina lilla tjej, jag blir så stolt!

Vågen visade 10,7 kg och hon är nu 83 cm lång!
Ståtlig och fin tjej! Det vart även sprutan, den gillade vi inte alls, såklart inte, gör ju ont men efter nån minut med tårar så var det bra, hon börja skratta och springa runt, fick även ett fint litet klistermärke och när vi kom hem vart hon belönad med lite glass!

Gick även igenom vad hon kunde mm och tänk, det vart godkänt på allt, såklart :) Vår lilla tjej är ju så duktig och förstår massor, mer än va vi tror ibland! Fler och fler ord kommer & ibland blir hon så frustrerad när vi inte förstår vad hon vill eller menar.

Mammas fina lilla tjej!
Jag älskar dig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback