Så jäkla jobbigt..

Det har varit en jobbig dag idag.
Idag har sötsuget kommit smygands och då menar jag inte lite heller.
FYFAN va jobbigt det är att ständigt gå och tänka på vad man vill äta för godis/chips. Fy.
Vill bara lägga ner dieten och dra till affären och köpa allt dom har, graaauuuur.
 
Men det är väl nu man ska hålla tillbaka, vara stark, se det ljusa, MEN VAD DET ÄR SVÅRT.
Saknar min mjölk, min frukostfil, mina frukter, röda gubbar och vattenmelon, åååh meeeeelooooooon.
 
Fy för dieter, fy för övervikt och bajs på allt, varför ska det vara så lätt att gå upp men inte gå ner?
Grrr, men vi kämpar på, vi ska vinna detta och om 2 månader, 10 september då ska vi fira, om vi gått ner nått vill säga haha, om ni undrar, varför just 2 mån, jo det är så länge vi ska hålla i dieten stenhårt! Men tragglar på och vi ger fan inte upp, det värsta just nu är ångesten som kommer när man inte varit ute på promenad, den du ;)
Trodde jag fan aldrig jag skulle säga, haha.
 
Nej, googla lite godisbilder kanske och drömma sig bort, hehe. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback