Regn & rusk..

Oj vad tiden har gått fort idag.. Gick upp strax innan mannens kl pep, dvs runt 04.45, då möttes jag av en tokglad liten pratande Lucas, älskar att vakna till set största leendet. Vi gick upp, åt lite & gosa lite för att sen få sällskap av Fredrik & senare Saga. Älsken drog till jobbet och vi intog soffan framför Nicke nyfiken med lite frukost. Nu ligger båda mina små underbara hjärtan & sover så gott, ganska lugnt & skönt, så jag kan planera dop :) Testa LCHF kokosbollar & pannkakor, fyfan säger jag bara, pannkakorna bara växte i munnen, det gick inte & svälja o jag mår fortfarande illa "/ Fyfaaan!! Blä. Nej, nu blir det pyssel och kanske en film till, vädret tillåter inne aktiviteter idag!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback