BVC & promenad..

Ja denna dag har ju börjat bra.
Inte.
 
Sovit 3,5 timme totalt under natten, lagom skönt. Saga har kommit in i nån period där hon absolut inte ska sova i egen säng, men i vår säng somnar man på 2 röda, sådär lagom skönt att vakna med att någon sparkar en i ryggen eller försöker trycka ut en ur sängen. Skrotan min.
 
Iväg till BVC skulle vi också idag, herregud. Packad väska, mätta barn (trodde jag) så begav vi oss iväg. När vi kom fram så började Lucas skrika hysteriskt, hungrig igen, japp, göra iordning mat, vad har jag då glömt? Joo nappen till flaskan, SUCK, hem igen då och mata, tur att vi bor nära :) Sen kom vi äntligen iväg, haha bara 1 timme sena. Fick sitta och glo i väntrummet i typ 35 min, segt, kom in och vågen funkade inte, men vad är detta???

Dom hade som tur en till.
Storbus hamnade på strax över 11 kg, mäta är inte ens frågan om.
Lillbus stannade på 5800 gram och 63 cm, stora killen.
Mina fina underbara fisungar <3
 
Hem igen, möta bästa Emma för en långpromenad, så skönt med både prat och promenad. <3
Det vart till slut en riktigt bra dag, men måste alla "motgångar" komma samtidigt??♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback