Wuäääh..

Jag älskar att vara mamma men ibland så tryter tålamodet, det försvinner ner till 0! Energin försvinner och man blir irriterad på allt. Lillfia har varit jätte gnällig och ledsen hela kvällen, hon blir arg när hon inte får som hon vill, det senaste är att stå i soffan och därifrån sträcka sig till av och på knappen till lampan.. Så åker ni förbi oss nåndag och ser att vi har disco så är det bara Saga som testar att lampan funkar..

Sen så har hon bara varit allmänt irriterad tror jag, ingenting är bra, hon ska inte göra det vi vill och det som duger är att bada men det kan vi inte göra hela kvällen..

Som pricken över iet har jag världens huvudvärk, varken internet på datorn eller telefon vill funka, sånt gör mig så förbannat irriterad.
Kanske dags att säga god natt tisdag och hoppas att morgondagen har mer att erbjuda och att batterina är laddade.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback