Tisdag..

Jag är så grymt trött..
Mannen är på banken, Saga röjer i hela lägenheten, har lärt sig hur man tar sig upp i soffan själv, får ju hjärtsnurr varje gång hon klarar det, ögon i nacken är det som gäller just nu.. Skrutt!

Annars blir veckan lugn, igår var vi hos världens bästa mamma & pappa hela dagen, fixade med dator, bil och telefoner! Åt gott och bara va, mys!

På lördag ska vi till Uppsala men annars vet jag inte vad som händer, ska väl plugga lite men det är ju som vanligt, har 1 kurs kvar, sen ÄNTLIGEN!
Sen är jag utbildad, färdig undersköterska, eller färdig blir man väl aldrig men jag kan börja söka jobb :)
Ska bli så skönt att få bli klar, lägga allt bakom sig och börja se framåt, börja leta jobb, inga mer prov eller inlämningar! Så skööönt!

Nu röjer liten i köket, bara smäller i kastruller och stekpannor..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback