Shopping på E-lund..

Här sitter jag och ångrar mig STORT att jag inte köpte med mig semlor hem, vad tänkte jag med??
Nu har jag världens sug, jaja, får väl nöja mig med godispåsen som fick åka med hem.

Idag tog vi en tripp till Ikea och Erikslund, skulle ju bara in och köpa 2 förvaringslådor till alla leksaker men kom ut med betydligt mkt mer än så, så nu har vi förvaringslådor, vilket vart riktigt bra, ny matta till vardagsrummet, som också det vart riktigt bra när den väl vill ligga platt och sen lite annat smått och gott, det går ju inte att gå in och BARA titta.. Sen vart det lite shopping i övriga affärer, såsom smink och annat måste ha grejjer.
Även storhandling på City Gross vart ett måste, så nu är alla hyllor, kylskåp, frysar fulla med massor av gott.

När vi åkte hem så hade det hänt en otäck olycka på vägen, poliser, brandkår, ambulans mm var på plats, så snälla, ta vara på er i trafiken och kör lugnt. En olycka händer så lätt.

Nu blir det fredagsmys på hög nivå med bästa mannen och dottern (utan semlor dock)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback