Jobbiga nätter..

Har två riktigt jobbiga nätter..
I förrgår så var lillfia het som en kamin, feber, ledsen, gnällig och kunde inte alls komma till ro!
Nu är febern borta och hon är frisk och kry igen, mammas tjej, men i natt, ja, då kunde inte jag komma till ro, jag vände och vred på mig, sen gav jag upp och la mig framför tvn, vid 04.15 ca så stängde jag av tvn och somnade, för att sen bli väckt runt 9 då familjen var pigga och glada.

Frukost och sen ut i det härliga vädret, frisk luft och en superlycklig tjej i pulka fick mina trötta ögon att piggna till rejält, underbart och se att hon blir så glad av lite pulkaåk, hennes leende är obetalbart just då.
Underbara unge, vi älskar dig så! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback