100..

En härlig vinterdag.
Lagom kallt, vintrigt ute och ja, det ser faktiskt ut som vinter.
Vi har varit ute en vända och åkt pulka, Sagabusan älskar't och skrattet och leendet när hon får åka gör mig så varm i hela kroppen, jag blir så glad inombord och jag blir så fylld med kärlek till denna lilla tjej.
Mamma och pappas underbara lilla gos. Det gäller väl att passa på nu när det finns tillräckligt med snö ute.

Annars är det ganska lugnt, i veckan har det varit lite plugg, spelat kort hos världens bästa mormor, har blivit lite av en tradition, men jag älskar att sitta där, fika, prata och spela lite, mysmormor.
Vi har även förberett inför imorn, då ska vi stå på loppis på Fyrispark, det ska bli jäkligt skoj, jag är lite nervös och förväntansfull, hoppas på mkt folk och att vi säljer nånting! :)

Ikväll blir det bio med bästa Emma & Robin, det blir Hamiltion, hoppas den är bra, annars får man ju i alla fall dreggla lite över Micke, och det tackar jag inte nej till ;)

Hoppas ni alla får en fin lördag, det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback