Lördag..

En jobbig natt.
Har jag inte haft ont i kroppen eller varit upp och kissat så har älsken snarkat, blir galen!! När ska jag få sova??
Vid 6.30 gav jag upp och bara för det så kommer väl Saga sova till 9 eller nått.
Suck.

Igår kväll hade vi en myskväll, åt gott och bara slöade, jag behövde det, jag kände mig mer död än levande.. Skrutt vägrade dock somna men runt 22 fick vi henne i säng o kunde då kika film!
Hade sett fram emot filmen på 1an men det visade sig att det var bara skit, den som började så bra men icke! Trist.

Idag är det middag som gäller för hela familjen, med det menar jag mamma, pappa, bror+fru och mormor och vi 3.
Vi gav bort lite middagar i julklapp och idag ska vi alltså ha den, det kommer bli grymt gott och jag ser fram emot denna kväll massor (:

Så nu är det väl bara att äta frukost och vänta på att mina hjärtan ska vakna!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback