Fredag..

En härlig fredag..

Saga har numera börjat vakna 6 varje morgon, ska egentligen inte klaga, hon sover bra hela nätterna och förut sov hon alltid till 9, så vi har ju haft väldig tur, så ja! Men det är jobbigt att gå upp så tidigt när jag inte är van, vi får ju ut mer av dagarna, så det är ju bra.

Idag har vi varit ute i kylan men det varade inte allt för länge, herregud, det liksom svider i ansiktet av alla kalla vindar och från snön som kommer ner, så nu håller vi oss inne. Vi tog i alla fall en liten sväng i pulkan och sen över till världens bästa mormor för fika och spela lite kort, lika mys som alltid!!

Annars är det lugnt, helgen kommer spenderas i Örsundsbro med massor av mys :) Ser jag fram emot.

Mina hjärtan sover och jag ska städa och fixa lite, det ligger leksaker och grejer ÖVERALLT!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback