Att det ska va så svårt..

Det här med julklappar.
Att det ska vara så svårt.

Till barnen är det ju inga problem, än, tycker jag. Där har vi ju köpt kläder och leksaker och till våra föräldrar var det också ganska lätt. Men den jobbigaste eller svåraste att köpa till är ju den man känner bäst, i detta fall min man. Varför är det så? Jag ska ju veta exakt vad jag ska köpa då, vad han gillar och vad han behöver men nej, varje jul och födelsedag så står det still. Jag kommer inte på nånting! Och man vill ju ändå att det ska vara nått han behöver eller nått personligt som han kommer att gilla. Men lika svårt varje år!!

Hur löser vi det då?

Jooo, genom att köpa en gemensam klapp i år. Alltså betala hälften var. Kanon tycker vi. Så, vad blir vår klapp till varandra i år undrar ni då säkert.. Jo det undrar ni visst.

Årets klapp blir en ny tv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback