Mina bästa..

Haha underbara ungar!!
Saga & Lucas ligger & "pratar" med varandra, han jollrar högt & länge och hon är inte sen med att svara/skrika tillbaka!

Mina underbara små, dom förstår säkert varandra massor :) Ibland verkar det nästan så tycker jag! Saga har även kommit in i en kram&puss period, ska pussas & kramas vid varje tillfälle hon får & lillebror verkar nöjd med det! Vi däremot får tacka & ta emot dom få gångerna vi får ta del av det, till oss är hon inte lika generös, finaste tjej.

Just nu ligger dom brevid mig i soffan och bubblar & har sig, Saga kramas & lillebror verkar mer än nöjd.

Jag har verkligen dom finaste & bästa små flingor som finns!! <3

Jag älskar er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback