Från mobilen..

I torsdags så träffade vi först bästa Emma för en lunch, trevligt & mysigt som alltid.. Efter det drog jag & barnen till Gävle! Mamma, pappa & mormor var redan där i stugan dom hade hyrt för i år, dom/vi har hyrt stuga varje sommar sen jag var typ nyfödd. Mysigt. Kom fram vid 5 tiden och resan dit gick kanon, dock åkte jag ju "ensam" så det va lite tråkigt, barnen sov hela vägen. Varför ensam? Jo mannen jobbade & skulle sen på fest i helgen. Väl framme så packade vi upp & bara njöt. Njöt av värme, sällskap & god mat, kräftor mums, en kanonkväll. I fredags besökte vi Gävle C, kika lite affärer & handla hel mat till kvällens grillning.. Vart även promenader, mys, spel, bus, ett besök i Ockelbo, ingen Daniel.. Vi hade även får precis vid stugan, Saga älskade det, vi var ner varje dag och hejade & gav dom massa mat, fina djur. Det värsta med hela resan och vistelsen där var att det bar äckligt mkt mygg och bromsar, jag är sönderbiten fan överallt.. Fy!! Igår var det hemfärd, trist, hade gärna stanna några dagar till men väldigt mysigt att komma hem till min fina man också, saknat massor. Vart ett stopp i Avesta för mat och titta på den stooora dalahästen. Mysigt. Har haft riktigt bra dagar tillsammans med underbart sällskap & mina små har skött sig så bra och mysigt dom med, bästa barnen. Älskade underbara familjer!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback