Från mobilen..

Galen på att man inte kan få snygga inlägg från mobilen längre. Bloggappsfan! Hm, fler med samma problem? Idag har varit en kanondag rakt igenom, jag har haft ett leende på läpparna sen jag vaknade. Underbart att få känns så ibland! Har ätit lunch med min underbara P & middag med min bästa fina E. Lovely <3 Massor med prat, skratt och kramar har dagen bestått av och jag kunde inte vara mer glad, det är såhär det ska vara :) Mys. Annars idag så har jag rensat hela jäkla lägenheten, massor med skit som ligger & tar plats bara, slängt hur mkt som helst men ändå ser det lika fullt ut i skåpen, det är väl konstigt?? Hm.. Nej, sängen väntar, imorn blir det promenad & lekparken, om vädret vill sig <3


Kommentarer
Helen

Om du menar radbrytning så funkar det att använda koder. Skriver nästan alla mina inlägg med appen!

2012-08-07 @ 23:16:52 | http://frokenrick.blogg.se
Maria

Gud så drygt men får testa :) Tycker väl att dom kan fixa så appen kan göra sånt ;P

2012-08-09 @ 21:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback