När hände detta..?

När vart min bus så himla stor?? Herregud vad fort det går, för fort och det går undan i utvecklingen. Jag hinner inte med och det gör mig lite rädd i alla fall stressad!! Alla som sa "ta vara på bebistiden, det kmr gå sååå fort" hade verkligen rätt, hua!!

Min fina stora/lilla tjej!

Nu kan hon gå jättebra, tom i skor funkar, hon vill gärna springa men det får vänta en stund till, hon äter jättebra med gaffel/sked, hon kan gå baklänges och tkr det är jättekul, hon sover numera hela nätter i sin säng, hon är så himla med och vill gärna upptäcka hela världen på en dag, hon älskar att leka med andra barn och är inte ett dugg rädd eller blyg, så mysigt o se!!

Hon är kramig, pussig och gosig! Pekar alltid på det hon vill ha, vet hur en bil låter, vet hur en hund låter och härmar ljuden så fort hon ser nått av om, hon vinkar hejdå, säger mamma, pappa och titta, hon älskar att leka med sina dockor och kramar om dom och är pysslig, hon ska hela tiden vara med där det händer, annars blir hon jättearg, mamman lilla sessa <3

Hon vet vart öra, näsa, mun, mage, hand, fot, blöja sitter på kroppen, lampa vet hon också, hon vet mkt mer men då blir det en väääldigt långt inlägg. Hon älskar att klättra i sängen och soffan, även om man inte alltid vet hur nära kanten man är.. Ja, så nu är frågan, när vart min fina dotter så stor??

Nej det går för fort helt enkelt..

Vi älskar dig Saga.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback