Massor med känslor..

Jag vill skriva allt jag känner. Alla tankar som snurrar, jag vill skriva det hjärtat skriker men jag får inte till orden. Jag får inte till ett bra inlägg! Det finns så mkt samlat i huvudet och hjärtat som bara vill ut och försvinna men det går inte. Det försvinner inte hur mkt jag än slänger bort det, stänger dörren eller slänger nyckeln.. Det kommer tillbaka.

Jag känner mig rädd för framtiden, jag känner mig rädd att inte räcka till eller orka! Sent påtänkt men ju närmare vi kommer, desto mer jobbiga känslor bubblar upp till ytan, tankar och känslor jag inte ens visste fanns!

Samtidigt som detta sker så känner jag mig så stark och glad, därför blir detta så jobbigt, hur kan man känna sig svag/stark, stor/liten, ledsen/glad på samma gång? Jag förstår inte. Det bubblar så mkt inom kroppen, bubbel som bara vill ut och som vill försvinna men nej, det ger sig inte av!

Men nej, jag försöker att stänga, låsa och kasta nyckeln en gång för alla!! Jag är stark och jag ska klara detta.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback