Massor med barn..

En sån dag..
Startade dagen kl 5, somna inte förens vid 2 så det vart ju inte många timmar i drömmarnas land men men. Upp och käka frukost, busa lite, göra oss ordning för att sedan åka ner till öppna fsk.

Herregud vad med barn och mammor, vi har aldrig varit där när det har varit så mkt folk, det va barn i alla åldrar upp till 6 år och Saga vart lite tillbakadragen och satt mest och tittade runt från mitt knä! Skrutt! Vi var med på sången och lekte en stund sen åkte vi hem, dels för att jag kände mig helt slut i huvet o kroppen av allt stoj som vi kom till, upp en vända på stan och sen hem!

Träffade mamma & mormor en stund över lunch, så mysigt, älskar mina små gummor, åt gott och hade det mysigt, tog även en vända till Ö&B där det vart lite smått och gott..

Annars en lugn kväll framför tvn, ska snart lägga mig, är så himla jäkla trött, önskar att Saga kunde sova lite längre på morgonen.. Men nej

Får se vad vi hittar på imorn & älsk jobbar kort vecka denna vecka, det ska bli mysigt att ha honom hemma några dagar!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback