Glädje & Lycka..

Herregud vad vädret kan göra en glad!
Idag mår jag bra, jag är lycklig, jag är kär, jag är frisk, jag känner ett enormt glädjerus i kroppen, känner mig pirrig och förväntansfull och jag känner ett stort lugn i kroppen!! Det är stort.

Inga måsten, ingen stress, ingenting!
Jag känner mig i balans med livet, jag känner mig glad, peppad och taggad för vad livet har att erbjuda, jag känner mig öppen för alla val och vägar, jag känner mig lycklig som får vara med om detta och det känns så jävla bra!!! Det var länge sen det kändes så här och nu när det gör det igen så ska jag ta vara på varje minut av det o njuta fullt ut.

Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som får vara med om detta just nu, på rätt tid, på rätt sida om året och på rätt plan i livet, underbart och jag kan egentligen inte begära mera. Det är så här jag vill ha det, så här vill jag leva!!

Har jag min familj, då har jag allt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback