5..

Onsdag..

Fint väder, underbar dotter, härlig dag.
Men jag känner mig så nere, så himla ledsen idag och jag kan inte få för det, tårarna rinner hej vilt och det går inte att stoppa! Jag vill inte vara ledsen när jag är själv med bus, det känns som hon förstår så mkt mer än vad man tror..

Men hur ska jag göra då?

Medans tårarna rinner så ler jag, jag skrattar åt Sagas tokigheter och hennes underbara leende när hon gör nått bus, hon kommer fram till mig med jämna mellanrum och vill ha en kram. Det värmer i mitt hjärta, värmer i kroppen och då börjar tårarna rinna ännu mera men då är det mer "kärleks" tårar för att jag älskar min fina dotter så enormt.

En jobbig dag, massor med tankar, känslor och hormoner som spökar, hua, det är så mkt man ska vara med om hela tiden och man ska hinna och vara så glad hela tiden, idag sprack min bubbla totalt!! Ingen bra dag alls.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback