3..

Fredag..
En mysig fredag som började med sovmorgon till 8, jo jag tackar :) Det var härligt och vädret är på topp, så det kan ju inte bli annat än rätt!!

Här har vi hunnit tvättat, röjt massor och även städat upp allt för att sen röja ner igen, hm! Har kommit in i en städ period, det är jättejobbigt, jag blir tokig när det ligger saker överallt, jag kan inte ta det lugnt då, känner mig stressad av det, såhär har det aldrig varit förut, klart att jag vill ha rent och fint runtom mig men nu är det nästan löjligt!! Måste kunde släppa på det där en aning..

Det finns alltid nått att plocka & städa, ja men vi har ett rent hem iallafall..

På em kommer världens bästa mamma & pappa över en stund, blir lite fika med tårta för att fira mina betyg och jag har även fixat med liten överraskning åt dom som tack för all hjälp under pluggtiden, hoppas det gillas :)

Ikväll blir det fredagsmys med finaste familjen, längtar redan!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback