17..

Igår hade jag och Saga en riktigt mysdag med finaste Patricia, vi satt på Drott några timmar och fikade, pratade och hade bara det mysigt :) Hon var även barnvakt åt söta Elias och Saga gillade honom, jag med :) Skrutt.

Vi fortsatte myset på kvällen hos mamma & pappa, vi fikade, pratade om allt o inget och bara hade mys som alltid när vi umgås!! :) <3

Idag började vi dagen kl 5, vilket för mig är alldeles för tidigt, varför kan hon inte sova nån timme längre? Känner mig mer död än levande och jag är absolut en kvälls/natt människa, morgonen är inte min grej liksom..Hua.

Ikväll blir det middag i Västerås med bästa Emma & Robin, ska bli riktigt gott och trevligt och här kommer ett mysigt igen haha men vi har alltid mysigt och kul med folk vi umgås med!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback